miiaak.blogg.se

Om man skulle fundera på livet

Publicerad 2013-10-03 08:02:30 i Allmänt,

Ibland hinner jag stanna upp och fundera på vad som händer i mitt liv men oftast inte utan man bara ångar på . Upp med barnen , kläder på , mackan ( ja jag är skåning smörgåsen för er andra) i handen när vi rusar till fritids sen susa iväg till arbetet , efter en stressig dag hämta på fritids hem och laga mat ; barn som ska spela fotboll och själv har jag ofta möten på kvällarna. Långa dagar och kvällar som susar förbi och oftast hinner man inte stanna upp . Är det värt det ? Inte så att jag inte gillar mitt arbete för det gör jag - jag är en av de som kan arbeta med den idrott jag älskat sedan jag var 12år  men med arbete i en ideell förening kommer så mycket mer än 8 timmars arbetsdag möten , träningar, tävlingar m.m . Var hinner man bara vara sig själv och bara vara ? Får fundera på det - när jag har tid nu ska jag städa förrådet med material inför innesäsongen . Kram på er ! 
Kan inte klaga på utsikten iallafall. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela